Friday, December 2, 2011

Unexpected .....

hidup nie memang palat kan sayang . kadang kadang kite kat atas and sometimes kite kat bawah . we never know apa yang akan berlaku masa depan kan . Allah tu maha adil , hari nie die bukak mata kite semua yg selama nie dah buta . tapi nie lahh HIDUP !!! nak tak nak kene terima . anggap laa selama nie hanya mimpi yang kau anggap indah tapi akhirnya menyakitkan . aku yang hanya melihat hanya mampu memberikan kata kata semangat . tapi tempias nye aku kene kawan . 



hanya masa yang boleh menentukan segalanya .. aku hanya berharap hati korang akan cepat sembuh dan sedia memaafkan si dia . life must go on kan babe . 


pada kawan baru : aku mintak maaf selama nie selalu salah anggap kat kau , and once again thanks sebab jujur . aku tak kan lupe untuk support die sampai bile bile =)

for my gemokkkkkk : tabahkan hati , tutup buku lama , bukak buku baru . terima die seadanya dan masih    boleh berkawan kan sayang ??

 untuk si tonggek : jangan sia sia kan masa depan kau sayang ! aku sentiasa support kau . ingat kau ada family yg sayang kau . jangan pandang belakang lagi , ada rezeki kite jumpe lagi .


1 comment: